Bezpłatna wycena

Zapraszamy do skorzystania z formularza wyceny projektu. Przesłanie zapytania jest darmowe i niezobowiązujące. Prosimy o podanie jak największej ilości szczegółow - pozwoli nam to przedstawić najkorzystniejszą ofertę. Odpowiedzi mogą się Państwo spodziewać jeszcze tego samego dnia.

Wypełnij brief kreatywny
Imię i nazwisko lub nazwa firmy
Przepisz tekst z obrazka
Bezpłatna wycena 

Reklama,
e-Marketing

  • pozycjonowanie
  • reklama, promocja
  • bannery relkamowe
  • Facebook, social media
  • Google AdWords
czytaj więcej...

Strony
internetowe

  • portale, sklepy, serwisy
  • elementy interaktywne
  • obsługa, hosting
  • urządzenia mobilne
  • CMS
czytaj więcej...

Projektowanie
graficzne WEB i DTP

  • identyfikacja wizualna
  • logotypy, wizytówki
  • katalogi, foldery, ulotki
  • bannery, roll-upy
  • grafika internetowa
czytaj więcej...

Często zadawanie pytania


(ang. dots per inch) jest to miara rozdzielczości oznaczająca ilość punków na cal dugości, bezpośrednio przekładająca się na jakość obrazu. W interencie standardem dla obrazów jest rozdzielczość 72dpi natomiast w druku 300dpi.
Druk cyfrowy: to w pewnym stopniu zamiennik druku offsetowego używany przy niższych nakładach oraz w sytuacji gdy drukujemy dane zmienne.

Na druk offsetowy  decydujemy sie gdy mamy do wydrukowania dużą ilość kopii jednego wzoru. Techika offsetowa nadaje się do druku ulotek, plakatów, kalendarzy...

Wizytówka w sensie poligraficznym jest drukiem akcydensowym. Wizytówka to zazwyczaj prostokątny, podręczny kartonik, zapisany treścią zależną od rodzaju wizytówki. Typowy format: 90x50 mm. Wizytówka powinna zawierać niezbędne dane potrzebne do szybkiej identyfikacji właściciela wizytówki [nazwa firmy, logo, imię i nazwisko, stanowisko] i dane umożliwiające szybki kontakt. Kolorystyka i elementy graficzne powinny być oszczędne i nie ograniczać czytelności i tak drobnego druku. Nietypowe materiały i techniki wykonania mogą być ciekawym rozwiązaniem, jednak należy pamiętać o zachowaniu norm umożliwiających przechowywanie w tradycyjnych wizytownikach.
Plik graficzny photoshop o rozszerzeniu .psd; projekt przygotowany najlepiej na siadce podziału, preferowana jest siatka 960.
SKLEP STANDARD (cena 2000zł) zwiera:
 
1. Podział na kategorie (wielopoziomowe, bez ograniczeń)
 
2. Koszyk
 
3. Rejestracja użytkowników
 
4. Historia stanu zamówienia
 
5. Stan magazynowy
 
6. Galerie zdjęć dla produktów
 
7. Atrybuty (opis) produktów (dane tech, zmienna wartość)
 
8. Opcje produktów (do wyboru, kolor, rozmiar – stała wartość)
 
9. Różne sposoby dostaw
 
10. Możliwość dodawania stron, bloga itp.
 
Własna domena to ważny element kreacji wizerunku firmy. Promocja firmy jest skuteczniejsza i przynosci wymierne rezultaty gdy firma posiada własny adres internetowy, związany z jej nazwą lub działalnością.
Posiadanie strony internetowej wiąże się z koniecznością opłat za jej utrzymanie (odnowienie). Opłaty te są zróżnicowane i wahają się od 50 do 150zł za rok w zależności od tego gdzie wykupimy hosting i domenę.
Dobrze zaprojektowana strona internetowa powinna być przejrzysta – tak aby  najważniejsze elementy wpływające na działania użytkownika były odpowiednio wyeksponowane.  Grafika powinna być przyciągająca, ale nie można zapominać o tym aby wyglądem nawiązywała do tematyki strony, bądź profilu działalności firmy.
Najważniejszym elementem strony internetowej jest oczywiście strona główna. Należy jej poświęcić najwięcej uwagi, ponieważ od niej w głównej mierze zależy czy odwiedzający zechce na niej pozostać dłużej. Istotnym elementem jest również nawigacja 
Niemożna też pominą istotnego elementu stron internetowych jakimi są teksty na niej obecne. Poza oczywistą rzeczą iż muszą być jasne i spójne powinny również być odpowiednio przygotowane, zoptymalizowane również pod kątem np. pozycjonowania.
Warto na stronie zamieszczać zdjęcia, które często ożywiają stronę, sprawiają iż jest ona bardziej interesująca dla osoby odwiedzającej.
 
Na nasz zespół składają się zarówno kreatywni graficy  jak i doświadczeni programiści. Dzięki temu nasze projekty zawsze wyróżniają  się oryginalną, ciekawą grafiką i jednocześnie od strony technicznej działają perfekcyjnie.
Zdjęcia wybierane do publikacji na stronie internetowej powinny być zapisane w  formacie .jpg lub .png i rozdzielczości nie większej niż 72dpi. 
Zakładanie strony internetowej powinno się zacząć od dokładnego przemyślenia czemu ma służyć strona, jaki jest cel jej powstania, jak będzie później rozwijana i promowana. Gdy już znamy cel strony WWW możemy łatwiej i precyzyjniej określić jej zawartość i zebrać materiały niezbędne do jej uruchomienia. Najczęściej są to odpowiednio dobrane i przygotowane  teksty i zdjęcia. Należy tez pamiętać o wykupieniu odpowiedniego serwera i profesjonalnej domeny.
Tak! Dzięki naszemu autorskiemu systemowi CMS (ang. Content Management System) nie będziesz potrzebował sztabu ludzi do aktualizacji i rozbudowywania swojej strony internetowej. Nasz system CMS pozwala w prosty i przystępny sposób tworzyć nowe aktualności, dodawać zdjęcie do galerii lub edytować inną treść stron. 

Tworzenie stron internetowych to proces, którego czas realizacji zależy od stopnia skomplikowania projektu. Proste strony 'wizytówki' to kwestia 2-3dni roboczych. Bardziej skomplikowane witryny:portale,serwisy to czas nawet około 2-3tygodni.

(ang. Search Engine Optimization) czyli optymalizacja dla wyszukiwarek (inaczej pozycjonowanie) są to działania mające na cel Dzięki wysokim pozycjom zapewniamy stronie ruch oraz nowych użytkowników. Strony niezgodne bez optymalizacji SEO najprawdopodobniej zostaną pominięte lub też będą wyświetlane na  końcu wyników wyszukiwania.

Standardowy europejski pakiet form reklam online:

468 × 60 

 

 Traditional Banner

 

120 × 600 

 

 Skyscraper

 

160 × 600

 

 UAP Wide Skyscraper

 

180 × 150 

 

 UAP Rectangle

 

300 × 250

 

 UAP Medium Rectangle

 

728 × 90

 

 UAP Super Banner

 

 

Universal Ad Package: 

Rectangles and Pop-Ups

300 × 250

 

 Medium Rectangle

 

250 × 250

 

 Square Pop-Up

 

240 × 400

 

 Vertical Rectangle

 

336 × 280

 

 Large Rectangle

 

180 × 150

 

 Rectangle

 

 

Banners and Buttons

468 × 60

 

 Full Banner

 

234 × 60

 

 Half Banner

 

88 × 31

 

 Micro Bar

 

120 × 90

 

 Button 1

 

120 × 60

 

 Button 2

 

120 × 240

 

 Vertical Banner

 

125 × 125

 

 Square Button

 

728 × 90

 

 Leaderboard

 

 

Skyscrapers

160 × 600

 

 Wide Skyscraper

 

120 × 600

 

 Skyscraper

 

300 × 600

 

 Half Page Ad

 

 

Sam decydujesz, jaki budżet przeznaczasz na kampanię. W chwili, kiedy budżet zostanie wyczerpany Twoje reklamy po prostu przestaną się wyświetlać. W każdej chwili również możesz go zmienić.
FanPage to bardzo skuteczne narzędzie marketingowe. Umożliwia zdobycie nowych klientów -Twoje produkty i usługi  są widoczne i dostępne dla większej liczby osób. Prowadzenie kampanii reklamowej opierającej się na Facebooku polega na kompleksowym wykonaniu strony FanPage, ( m.in. projekt graficzny, uzupełnienie profilu i konfigurację), prowadzeniu strony; dodawaniu treści, rozmowy z fanami i moderacji dyskusji na profilu. Ppoponujemy również obsługę konkursów i akcji promocyjnych, które przyciągają i angażują użytkowinków Facebook'a.
Google+ jest serwisem społecznościowym firmy Google. Umożliwa integracje z innymi popularnymi narzedziami Google jak: Gmail, YouTube czy Picasa.

 

  1. tradycyjny baner internetowy- reklama graficzna, umieszczana na stronach internetowych, mająca za zadanie nakłonić odwiedzającego do kliknięcia i przejścia na reklamowany serwis. Banery mogą być statyczne lub animowane, standardowy rozmiar banera to 468x60 pikseli. Baner jest jedną z najstarszych form reklamy w internecie, pierwszy baner powstał w 1994 roku. 
     
  2. baner rozwijany- to niewielki element graficzny, który powiększa się w momencie najechania na niego kursorem myszki, ukazując większa reklamę. 
     
  3. baner śródtekstowy- to element graficzny, stanowiący reklamę, umieszczany w środku tekstu, w ten sposób że czytelnik zmuszony jest zwrócić uwagę na reklamę (chcąc ją omiąć wzrokiem). 
     
  4. przyciski - buttony - to reklama graficzna umieszczana na stronach internetowych, w przeciwieństwie jednak do banerów, na których umieszcza się treści nakłaniające do kliknięcia, na przycisku przeważnie umieszcza się logo firmy. Rozmiary przycisków są znacznie mniejsze od rozmiarów banerów, wahają się w granicach 100x100 pikseli. 
     
  5. billboard - to poziomy element graficzny lub tekstowy umieszczany na górze strony, przeważnie zajmujący całą jej szerokość. 
     
  6. skyscraper - to pionowy element graficzny lub tekstowy umieszczany w bocznej kolumnie strony. 
     
  7. pop-up (ang. pojawić się) - wyskakujące okienko reklamowe, przeważnie samo w sobie stanowiące małą stronę www o mniejszych rozmiarach niż oglądana strona. Okienko to otwiera się momencie ładowania się strony i w założeniu ma stać się aktywnym oknem (przed właściwym oknem przeglądarki). 
     
  8. pop-under - podobnie jak pop-up jest to okienko reklamowe, różnica polega na tym, że pop-under otwiera się w tle, pod właściwym oknem przeglądarki. 
     
  9. pop-exit - to także okienko reklamowe, lecz w przeciwieństwie do poprzednich otwiera się w momencie opuszczania strony przez użytkownika. 
     
  10. transitional pop-up - przejściowe okienko pop-up pojawiające się na kilkanaście sekund w momencie ładowania się strony. 
     
  11. brandmark - element graficzny podobny do pop-up, lecz będący częścią danej strony, a nie osobnym oknem. Brandmark zasłania treść strony, może mieć dowolny kształt, posiada znak x wyłączający reklamę. 
     
  12. kick ad - w funkcjonalności podobny do brandmark, z tą różnicą, że kliknięcie na znakx przenosi nas do reklamowanego serwisu

Kampania banerowa polega na wykorzystaniu elementów graficznych (obrazków, animacji, zdjęć, gifów, flashy, haseł – w formatach .jpg, .gif, .swf) do przekierowania na inna stronę www. Jest to jedna z najpopularniejszych metod reklamy w interecie. Pozwala dotrzećdo ogromnej ilości odbiorców, buduje oraz wzmacnia, w sród nich  śmiadomość marki. 

Rekmama banerowa może przybierać różne formy:

-tradycyjny baner reklamowy (najczęsciej468x60pikseli)

-billboard (700x100pikseli)

-skyscraper (120x600pikseli)

-mediabreak (reklama pełnoekranowa)

-pop-up baener (baner wyskakujący)

- projekt graficzny

- cięcie layoutu,

- przygotowanie szablonu

- wdrożenie systemu zarządzania treścią

- wstępna optymalizacja seo

- pozycjonowanie

- integracja z portalami społecznościowymi

System zarządzania treścią (CMS - (Content Management System) to alikacja interentowa lub ich zestaw pozwalające niedoświadczonym użytkownikom na  łatwe zarządzanie i edytowanie własnej strony internetowej WWW i wszystkiego co się na niej znajduje.
WordPress to system zarządzania treścią (CMS) przeznaczony głównie do obsługi blogów. Ze względu na swoją ogromną funkcjonalność, dużą liczbę wtyczek czy rozszerzeń doskonale nadaj się także jako strony internetowe, wizytówki czy nawet portale. WordPress działą w oparciu o PHP/MySQL i jest niezwykle łatwy w instalacji i konfiguracji. Dzięki temu jest jednym z najbardziej popularnych systemów CMS na świecie
Drupal jest to system zarządzania treścią (po angielsku: Content Management System, czyli w skrócie CMS). Aplikacja Drupal pozwala na proste tworzenie stron internetowych. Jest ona oparta na modułach (np. moduł galeria, moduł aktualności), co pozwala na łatwe dodawania nowych funkcjonalności. Jest obok Wordpressa jednym z najbardziej popularnych darowych systemów CMS.
Joomla to uniwersalny system zarządzania treścią (CMS) do tworzenia i obsługi stron internetowych oraz innych zastosowań. Łatwość korzystania i rozbudowy powoduje, że Joomla stał się najpopularniejszym wśród programów do obsługi witryn.
Główną zaletą naszego autorskiego systemu jest jego łatwość obsługi i intuicyjność oraz to, iż możemy go szybko dostosować idealnie do Pańśtwa potrzeb i wymagań. Nasz system jest równiez dużo bezpieczniejszy od dostępnych darmowych aplikacji.

Kategorie


Nie możesz znaleźć czego poszukujesz? Wybierz jedną z kategorii poniżej.