Jak zamówić odpowiedni polar z nadrukiem?

  • Kategoria Moda
  • Opublikowano:

Jak zamówić odpowiedni polar z nadrukiem?

You are currently viewing Jak zamówić odpowiedni polar z nadrukiem?

Polary z nadrukiem to ubrania, na które decyduje się wiele firm. Polary mogą bowiem służyć jako odzież robocza czy firmowa dla pracowników, ale także odzież reklamowa przekazywana klientom – obecnym i potencjalnym. By jednak wybrać odpowiednie ubranie, które dobrze sprawdzi się w jednej z tych ról, trzeba jednak wykonać kilka ważnych kroków.

Wybierz model polaru

Pierwszym krokiem będzie wybór odpowiedniego modelu. Zasadniczo polary dzielą się na ubrania zbliżone formą do bluzy oraz kurtki. Oczywiście te drugie lepiej nadają się na zewnątrz, choć i polarowe bluzy będą dobrze izolować.

Wybierz model polaru tak, by pasował do wymagań stawianych na konkretnym stanowisku. Jeśli szukasz ubrań reklamowych, zwróć uwagę, by fason był oryginalny i efektowny. Lepiej sprawdza się bluzy bez kaptura.

Dobierz kolor

Polary z nadrukiem powinny być utrzymane w kolorystyce firmy lub marki, którą mają reklamować. Dzięki temu efekt promocyjny będzie lepszy, a kolory polarów i innych ubrań roboczych staną się znakiem rozpoznawczym Twojego biznesu.

Przy okazji jednak pamiętaj o logo. Jeśli dominuje w nim jeden kolor, nie wykorzystuj go jako bazy kolorystycznej polaru. Logo musi być dobrze widoczne – wtedy najlepiej dobierz kontrastującą barwę.

Dopasuj rozmiar

Ten punkt jest szczególnie ważny przy wyborze roboczych i firmowych polarów z nadrukiem. Ich rozmiar powinien być dobrze dopasowany do sylwetek pracowników. Choć polary – zwłaszcza kurtki – co do zasady bywają dość luźne, to jednak nie mogą przypominać zawieszonego na ramionach worka czy latawca. Najlepiej poprosić pracowników o dokładne wymiary, a nie tylko informację o używanym rozmiarze ubrań. Rozmiarówki poszczególnych producentów często mocno się od siebie różnią!

Kiedy zamawiasz polary reklamowe, zdecyduj się z kolei na najbardziej uniwersalne rozmiary. To przede wszystkim L i XL, wśród mężczyzn także XXL.

Zdecyduj o charakterze i lokalizacji wzoru

Wspominaliśmy już o logo firmy. To właśnie ono najczęściej ląduje na bluzach firmowych i reklamowych. Jeśli jednak obawiasz się, że logo nie jest zbyt rozpoznawalne, możesz też wybrać nazwę firmy bądź marki.

Pamiętaj tylko, że nadruk nie powinien być zbyt duży. Inaczej efekt będzie odwrotny od zamierzonego i ludzie będą odwracać wzrok od takiego “słupa reklamowego”. Najlepiej umieścić niewielki wzór na lewej piersi polaru, ewentualnie na rękawie.

Wybierz metodę znakowania

Rodzaj wzoru, na jaki się zdecydujesz, powinien być ściśle powiązany z wyborem metody znakowania. Polary nie są bowiem zbyt wdzięcznym materiałem do zdobienia i wybór jest nieco ograniczony. A najchętniej stosowana metoda, czyli haft komputerowy, nie z każdym logo sobie poradzi. Nie będzie w stanie odwzorować szczegółów o wysokości poniżej 5 milimetrów.

Poza tym haft jest świetny – elegancko wygląda i jest niemal nie do zdarcia. Przy zamówieniu większych partii dodatkowo spada cena za znakowaną nim sztukę. Alternatywę stanowią naszywki, czyli znakowanie wykonane na osobnym fragmencie materiału i dopiero naszyte na polar.

Podsumowanie: o czym pamiętać przy zamawianiu polaru z nadrukiem?

Przy zamawianiu polaru z nadrukiem pamiętaj o pięciu ważnych krokach:

  • wybór odpowiedniego modelu polaru,
  • dobór prawidłowego koloru,
  • dopasowanie rozmiaru polaru,
  • decyzja o odpowiednim wzorze i jego lokalizacji,
  • wybór metody znakowania.

Kiedy będziesz kierować się tymi wytycznymi, z pewnością zamówisz odpowiednie polary reklamowe, firmowe czy robocze dla swojej firmy.