Polary robocze są potrzebne wszędzie tam, gdzie praca odbywa się w niskich temperaturach. Chronią one bowiem ciało pracownika przed chłodem. Jeśli zaś umieści się na nich nadruk z logotypem, świetnie wypełnią funkcję promocyjną.
Klasyczne polary robocze z nadrukiem zyskują największą popularność oczywiście w okresie jesienno-zimowym. Wykonane z wysokiej jakości materiałów, zapewniają bowiem komfort termiczny podczas pracy w niskich temperaturach. Z kolei dzięki odpowiedniemu nadrukowi reklamowemu, sprawią one, że marka będzie doskonale widoczna oraz rozpoznawalna wśród klientów i kontrahentów.
Nadruki na polarach
Najlepszą, a co za tym idzie, najczęściej stosowaną metodą wykonywania nadruków na polarach jest haft. Gwarantuje on trwałość i estetyczny wygląd. Z jego pomocą można z łatwością odwzorować i umieścić wyraziste logo na polarze, który jest nieodzownym elementem garderoby roboczej codziennego użytku. Warto pamiętać, że polary firmowe z logo są wizytówką każdej dobrej firmy, w związku z czym znajdują zastosowanie jako odzież robocza dla pracowników wielu branż. Oczywiście, na rynku dostępne są modele zarówno męskie, jak i damskie, a także dziecięce (nietraktowane jako stroje robocze).
Jaki polar pod nadruk i do pracy?
Jako odzież robocza przeznaczona do wykonania nadruku najlepiej sprawdzą się polary o standardowej grubości, uszyte z wysoce izolującego materiału odpornego na ścieranie. Warto, aby posiadały one antypeelingowe wykończenie. W zapewnieniu komfortu wykonywania obowiązków zawodowych pomoże brzeg regulowany za pomocą ściągacza. Niektóre modele posiadają kieszenie zapinane na zamek błyskawiczny, a mankiety rękawów zakończone gumką lub regulowane rzepami. Polary występują w wielu wersjach kolorystycznych i rozmiarach od S do 3XL. W chłodniejsze, zimowe dni warto wkładać bluzy wykonane z grubego polaru o bardzo dobrych właściwościach cieplnych. Odzież występuje w dwóch wersjach: z odpinaną kapuzą i klasyczną stójką – obie mają dodatkowe wzmocnienia na karku, ramionach i barkach oraz kieszenie zamykane na zamek błyskawiczny i dodatkową zamykaną kieszeń na piersi. W wielu branżach nader praktycznym i wygodnym rozwiązaniem okazać się mogą kamizelki polarowe. Uszyte są one z izolującego materiału z wykończeniem antypillingowym po zewnętrznej stronie, posiadają wszyte kieszenie oraz dół regulowany za pomocą elastycznego ściągacza. Dostępne są rozmiary od S do 3XL i wiele kolorów do wyboru.
A może bluza?
Innym typem ciepłej odzieży roboczej jest bluza. Ona również nadaje się świetnie do promowania firmy.
Podczas gdy polary oznacza się najczęściej z pomocą haftu, nadruki na bluzach wykonywane są w większości drukiem cyfrowym – metodą DTF. Oczywiście finalny wybór metody znakowania zależy od projektu: jak wygląda, jaką ma wielkość i jaki jest przewidziany do nadruku nakład bluz. Innym czynnikiem jest ewentualna personalizacja projektu.
Druk DTF jest najpopularniejszą metodą znakowania bluz i innych typów odzieży firmowej, ponieważ jest nowoczesny oraz bardzo trwały. Pozwala na wykonywanie znakowania na bluzach już od niewielkich ilości, a także w pełnej palecie kolorów. Dzięki temu, że warstwa farby i łączącego ją z bluzą kleju nie jest gruba, nawet przy większych nadrukach bluza pod nadrukiem zachowuje elastyczność. Druk DTF stosuje się zarówno przy małych jak i dużych logotypach oraz wielokolorowych grafikach.
Metodą druku DTF wykonać można logotypy firmowe na odzieży przeznaczonej dla pracowników, a także logotypy partnerów bądź sponsorów wydarzenia, nadruki na potrzeby różnego rodzaju lig sportowych i ogólnie wszelkiego typu grafiki. Do oznakowania nadają się zarówno bluzy bawełniane, jak też poliestrowe.